Thursday, May 6, 2010

Need something fun to do on Mother's Day

This weekend, Camano Island will be hosting their annual art tour. Visit their site at:
Also, while you are out on Camano Island you will also want to visit
Petite Retreat for their Spring show. Here is a link to their site for all the information you will need including driving directions. http://www.petiteretreat.blogspot.com.
Below are some pictures of Betty's garden that you will be able to see in person on the tour. Betty is a watercolor artist that creates beautiful art featuring birds, animals, and flowers. We have her beautiful cards here at Haley's Cottage.


I'm not sure what my family has planned for me, but I am hoping to go. I think the weather is going to cooperate for us, and hopefully no more rain. Or.... I may be at the shop for all your gift needs. We have some amazing gifts for Mom.






3 comments:

Deb @ Retreat said...

Cindy, thank you so much for sharing our event on your blog! We hope to see you and many of your friends this weekend - you're right, it's GORGEOUS up here!

Anonymous said...

外遇---偷來的時間、偷來的伴侶、偷來的愛情
或許新鮮刺激,或許瘋狂美好,但這一切,終究是偷來的…
外遇傷害了一個幸福的家庭
或許你會說:問題其實早已存在,外遇並不是傷害的唯一因素
但是內心深處其實你知道,這只是外遇的藉口!
建築在傷害別人之下所得到的愛情,終究難以幸福…

Anonymous said...

顫抖著手,我拿不穩那份薄薄的離婚協議書
早知道他的出軌,癡心的守候最後他終究還是想要離婚
朋友勸我抓姦,但是我擔心他一氣之下會決裂的提出離婚要求
我愛他,願意作出一切只為挽回
所以我等、我默不吭聲、我在他面前強顏歡笑
多少夜裡,他用敷衍的藉口不歸
而我假裝相信,卻淚濕了枕頭...
顫抖著手,我拿不穩那份薄薄的離婚協議書
啞著聲音,我告訴他我絕對不會離婚去成全他們
只是,我不知道不離婚,懲罰的是他們,還是我自己...